اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

جوان ناکام دانیال حسین نژاد

بسم الله
این روزها هیچ چیزی حال منو خوب نمیکنه.
همه ی تلاشم در اینه که کمی تغییر کنم اما نمیشه.
انگار گمشده دارم، اما گمشدم پیدا نمیشه.
بیشتر از 1 ساله که مشهد راهم ندادن :(
بیشتر از 1 ساله که کربلای ایران راهم ندادن :(
دلم خوش بود به کربلایی که شهریور امسال رفتم، اما از وقتی برگشتم انگار از باد اینکه بالاخره ما هم کربلایی شدیم و ... اوضاعم بدتر شده و بارم سنگینتر :(
یچیزی بگم؟ حس میکنم اگه الان بمیرم واقعا هیچی برای ارائه به خدا ندارم، فقط گناه و کثافت :(
امروز از خونه که در اومدم تو خیابون حجله دیدم، تو دلم گفتم خدا کنه آشنا نباشه، بعد دیدم از بچه های سال پایین دبیرستانم بود که چند سال صبحا با بقیه بچه ها با هم میرفتیم مدرسه، فکر کنم متولد 68 یا 69، شد جوان ناکام:( مرگ از رگ گردن به ما نزدیکتره اما من احمق اینو نمیفهمم
برای این رفیق ما حمد و سوره یادتون نره
راستی این لینک صحبت های علیرضا قزوه درباره بهار!! هست، بسیار شیوا و زیبا و گویاست. دیدنش خالی از لطف نیست.
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13911222000926

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۴)

سلام
خدا رحمت کنه دوستت رو
فقط یکی دوسال از من کوچکتر بود
التماس دعا و سال نو مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون
سال نو شما هم مبارک
محتاجیم به دعا
  • هم دانشگاهی دانیال
  • با اینکه تقریبا 3 هفته از فوت دانیال گذشته ولی هنوزم تو شوکم. خدا رحمتش کنه

    خدا به پدر مادرش صبر بده. تا می توانید فاتحه ای بفرستید برای شادی روحش

  • دختر عمه دانیال
  • باورش سخته چطوری می تونم باور کنم به تمام آرزوهای کوچیک و بزرگی که با هم صحبت کردیم نرسید بعد از دانشگاه چه کاری رو می خواد شروع کنه ...............خیلی خیلی خیلی آخ شاید می تونست یک آهنگساز بزرگ بشه شاید می تونست نقاش خوبی بشه شاید شاید شاید....................................
    هنوز باور رفتنش سخته هنوز نمی دونم عید شده یا نه هنوز که دانیال برای عید دیدنی خونه ما نیومده
    لطفا این سایت رودر پیوند ها تون بذارید  ممنون میشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی