اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

عید

بسم الله

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

سلام به همگی

سال نو بر همه مبارک باشه

امیدوارم امسال سال ظهور آقا (عج) باشه

سال پولدار شدن ایرانیا ;)

سال خوشی و شیرینی و خنده و شادی باشه برا همه

همه سلامت باشن، سایه بزرگترا رو سرمون باشه انشالله

جوونا همه سربراه بشن (از جمله خودم) و اونایی که سربراهن سربراه بمونن

خدا به کسب و روزی حلالمون رونق بده انشالله

کربلا و مکه و مدینه بریم انشالله

فلسطین از دست این صهیونیست های حرومزاده نجات پیداکنه

بقیع از دست وهابیت حرومزاده و آل سعود کثیف نجات پیداکنه و بریم برا جدمون حرم بسازیم ;(

خدا حال ما رو حسابی متحول کنه چون واقعا حالم این روزا خوب نیست.

همین دیگه، ما رو سر سفره دعا کنید

یا علی

عید

  • سیدِ حسنی

تبریک

عید

دعا

نظرات  (۲)

  • حاصل کار جنون
  • سلام سید جان
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    سال نو شما و همسر مکرمتون هم مبارک
    اصلا می گی سید یک حالی می شم.....
    ما اصولا تو یک موقعیت سخت قرار می گیریم، می گیم "یا حسین"، یکی از دوستای سیدم می گفت یا جداه......عاشق یا جداهاش بود! 
    پاسخ:
    جد من امام حسن (ع)
    من الانم که دارم مینویسم جدم ایشونه موی تنم سیخ شده
    تنها چیزی که تو زندگی بهش افتخار میکنم یکی این جد بزرگواره که من لیاقت سگ در خونش بودن رو هم ندارم چه برسه به نوه اش بودن
    یکی هم محرمیت با حضرت زهراست که بازم میدونم اصلا روم نمیشه نگاهشون کنم اما دلم خوشه اجازه بدن تو صحرای محشر که میبرنم سمت آتیش لااقل یبار پاشون رو ببوسم ;(
    یکی هم اینه که یبارم که شده کربلا راهم دادن که ناکام نمیرم، هرچند وقتی به اون روزا فکر میکنم حس میکنم خواب بوده بخدا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی