اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

این مطلب عنوان ندارد

بسم الله

سلام

من حرفی ندارم، دوس داشتم براتون شعر بنویسم اما حوصله ندارم.

پیشنهاد من برای مراسم روز شهادت، از ساعت 10 صبح، کارگر شمالی روبروی پمپ بنزین، مسجد حضرت امیر(ع)، با مداحی حاج محمود کریمی

خود من به شرط حیات حتما میرم اینجا، هرجا رفتید یا حتی نرفتید ما رو دعا کنید.

لینک دانلود مراسم چیذر حاج محمود که هر روز آپدیت میشه.

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۲)

اااا چه جالب شما هم می آد اونجا.....ما هم به احتمال زیاد می آم همون جا....واقعا مراسم مسجد امیر عالیه!
شدیدا محتاجیم به دعا! :)
پاسخ:
خیلی خوب بود خدارو شکر
خب حالا چرا میزنی؟؟؟؟
پاسخ:
کی زدم؟ گفتم که حوصله نداشتم اونروز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی