اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

ساپورت (لعنه الله علیه)

بسم الله
سلام
آقا من از همین تریبون آغاز فصل ساپورت و مانتوی نازک و آستین کوتاه و بعضا بدون آستین !!!! و بلوز و دامن و... رو به همه آقایون تبریک میگم، دیگر نیازی به آب هویج برای تقویت چشم ندارید.
گذشته از شوخی همه دوستان و بیش از همه خودم رو به نگه داشتن چشم سفارش می کنم، و اینکه لعنت ابدیشو خداوند بفرسته بر این خانومایی که بی حجابن و آقایونی که بی غیرتن اصولا، چون اگه بی غیرتی اونا نبود الان وضع ما اینجوری نبود
باز هم خدا رو شکر میکنم که وبلاگم بیننده زیاد نداره وگرنه به اصطلاح روشنفکران عزیز میومدن کلی فحش نثار منه عقب مونده ی متحجر فسیل فکر خراب امل میکردن.
پ.ن.بعله ما آقایون باید چشمامونو حفظ کنیم و نگاه نکنیم وگرنه شماها که کارتون اشتباه نیست، ماها هیزیم، معذرت میخوایم
البته اگر خوب فکر کنیم به اینکه اون خانومی که ماها الان چند روزه عزادارشونیم چرا جلوی مرد نابینا هم با حجاب میگشتن، فکر کنم پی ببریم که حتی اگه طرف نمیبینتت خوبه که حجاب داشته باشی چه برسه به اینکه ببیننت اونم از این نوع دیدن!!!
  این لینک رو ببینید حجمش یخورده زیاده اما می ارزه دانلود کنید
  • سیدِ حسنی

نظرات  (۴)

عالی بود....
ببخشید یک سوال، به 9 مگ می گی زیاد، به 76 مگ...یا 135 یا 345 چی می گی؟ :)
تشکر دان کردم....
پاسخ:
خب این دانلودش به نظرم ضروری تر از اوناست :)) برا همین حجمش کم باشه بهتره
یا علی
صد البته :)
البته پی دی اف پر باری بود....و 9 مگ براش خوب بود! :)
البته من تو زندگیم یک 150 مگ از اونا دان کردم و یک 200 و خورده ای مگ در مورد فراماسونری.....بعدش به همون زیر 100مگ بسنده کردم! :))
پاسخ:
درباره فراماسونری زیاد بخون
ویدئوهای رائفی پور را هم ببین
سلام
قدیما یه توصیه از آقای بهجت خونده بودم، منظورش رو اشتباه برداشت کردم و بهش عمل کردم، اما ظاهرا تاثیرش چیز دیگه ای بود.
یادش بخیر ایام شباب (چه کارای خوبی میکردیم) حالا که پیر شدیم و دامن از دست برفت و کسی نیست بیاد جمعمون کنه!

گفته بودن بعد از هر نماز آیت الکرسی بخونید، بعدش چشماتون را با انگشتای دو دست بگیرید ئ بخونید "اللهم احفظ حدقتیّ بحق حدقتی علی بن ابیطالب امیرالمومنین علیه السلام"
البته اصلش رو سرچ کنید معتبرترشو گیر بیارید بهتره.

اون موقع گفته بودن این کار باعث میشه چشم حفظ شه.
من جاهل هم فکر میکردم، منظور اینه که چشم ضعیف نمیشه و چشم درد نمیشیم و از این جور چیزا ... اما حالا که فکر میکنم ظاهرا باعث جفظ نگاه میشده! هی جوونی یادت بخیر!
پاسخ:
خوبه دیگه
جهالتت باعث شد چشمت حفظ شه، تاثیر این جمله همونی بوده که باید باشه، به اینکه تو چه فکری میکنی ربط نداشته که! خوش بحالت خلاصه
حیا
چیزیه که درک نشده برا بعضیا
و به اصطلاح روشنفکر چیزیه که فقط اشمس رو میذارن روخودشون
متاسفم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی