اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

نمایشگاه کتاب

بسم الله

سلام

آقا ما امروز پربارترین نمایشگاه عمرمونو رفتیم.

کتابایی که خریدم اولیش «مفاتیح الحیات» آیت الله جوادی آملی هست، یک چیزی مثل حلیه المتقین اما خیلی کاملتره، درباره ریزترین مسائل زندگی که یک مسلمان باید چجوری باشه داخل این کتاب هست. فعلا نخوندمش بنابر این بیش از این نظری نمیدم.

بهتون اکیدا توصیه میکنم غرفه ی موسسه صهبای جهادی رو ببینید، من قبلا کتاب «انسان 250 ساله» و «تا خمینی شهر» رو خونده بودم از این موسسه، الانم کتابهای «دغدغه های فرهنگی»، «ولایت و حکومت» و «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» رو خریدم که هرسه تا از بیانات امام خامنه ای در سالهای مختلف گرفته شدند. روی اسم کتابها کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری بگیرید، (البته قیمت نمایشگاه بالاتر از اینهاست و قیمت های سایت آپدیت نشده)

آخرین کتاب هم «شرح اسم» نام داره که زندگینامه ی رهبری هست و آقای هدایت الله بهبودی نوشتن و موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی چاپش کرده.

مهمترین اتفاق امسال به نظرم تعداد بسیار زیاد غرفه های مذهبی بود، بماند که جوونا اکثرا غر میزدن که اااااه چقدر غرفه مذهبی زیاده!!!! متاسفانه، اما از نظر من که خیلی خوب بود.

در آخر توجهتون رو جلب میکنم به این خبر عجیب از تروریست های کثیف سوری.

بعد نوشت: اینم برای کسانی که پرسیدن جنازه حجر به چه درد وهابیت حرومزاده میخوره!! ببخشید من بی ادب نیستم اما درباره وهابیت و اون 3 تا خلیفه نمیتونم مودب باشم واقعا.

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۳)

سلام
اول اینکه خوشبحالتون که نمایشگاه دم دست شما پایتخت نشیناست و وقتتون زیاد گرفته نمیشه اما برا ما ارزش نداره تو این وت سال که کلی سرمون شلوغه بیایم
دوم اینکه این کتاب تا خمینی شهر رو نمیدونم ولی من یه کتاب دیگه در مورد زندگی حاج عبدالله خوندم محشر بود
سوم اینکه پیکر یار امام علی به چه درد این تروریستا می خورد!!!!!!!!!جالب بود
پاسخ:
سلام
این کتابا رو از طریق سایتشونم میتونید به صورت پستی بخرید
اصل کار نبش قبره که تو اسلام حرامه و نبش قبر یار مولا که دیگه بدتر، این کار وهابیت حرامزاده است و امیدوارم زودتر به سزای عملشون برسند.

سلام خوبین ...کلی نوشتم یهو پرید دیگه اعصاب ندارم ....

 

نظر و گفتم . خب خداروشکر دلتون شاد باشه اینجا سیاه .

کتاب فلسفی کلامی ندارین معرفی کنید

اگه میشه لطف کنید از بین این کتابا بهترینش و بگین پول نداریم که . مفاتیح هم داشتم .

 

چقدر نوشتم . یا علی

پاسخ:
سلام
سه تا کتابی که هرسه بر اسا صحبت های رهبری هست رو یکیشو به انتخاب خودتون بگیرید. من پیشنهادم ولایت و حکومته چون این روزها بدردمون میخوره خیلی.
کتاب فلسفی کلامی هم معرفی میکنم بزودی.
کلا میخوام یه بخش معرفی کتابایی که خوندم راه بندازم.

سلام؛
اول از همه درباره نمایشگاه بگم که ممنون اطلاعات خوبی دادین فقط انساالله ماهم بتونیم بریم..
درمورد وهابیت هم هرچقدر ازین توهین ها زده بشه بازم کم هست...
و در آخر:

آقا جانم این روزها که دشمنان امروزینت پیکر حجر بن عدی را از مدفن پاکش بیرون کشیده اند و ...

بر خلاف همیشه می گویم: خدا را شکر که

هنوز مدفنِ فاطمه ات "مخفی" است!

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
ضمنا اینا توهین نیست، شما اگه به یه دیوانه ی زنجیری بگی دیوانه که توهین نکردی، حقیقتو گفتی...
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی