اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

رای ما بهروز وثوقی :)

بسم الله

سلام

رای من معلوم شد آقا جان، بهروز وثوقی راد

شعار انتخاباتی ایشون اینه: ایران قهرمان میشه، خدامیدونه که حقشه

ادامه ی رجال سیاسی محبوب مملکت رو میتونید در این لینک و این یکی ببینید.

نکته مهم 1: آقای کواکبیان رنگ انتخاباتیشون رو سبز اعلام کردن، این بخاطر تیز هوشی ایشونه، میخواد همه ی سبزهای قبلی و فعلی بهش رای بدن که البته انشالله ناکام خواهد بود.

نکته مهم 2: «به گزارش خبرنگار الف، آقای خاتمی گفته اند: تا آنجایی که من اطلاع دارم آقای هاشمی رفسنجانی اعلام کرده اند که کاندیدای ریاست جمهوری می شوند ولی گفته اند که باید نظر مقام معظم رهبری را هم داشته باشند.» نظرتون راجع به این حرف چیه؟ من میگم حضرت آقا که مطمئنا به ایشون نمیگن نیا، ایشون میان و بعد هم مردم فکر میکنند آقا بهشون گفتند بیان و با این کار رای جمع میکنند. البته واقعا اوضاع پیچیده شده و من نمیدونم هنوز که چی درسته و چی غلط!!

ببخشید اگه زیادی وبلاگم سیاسی شده، البته بهروز جان و دوستانشون در تلطیف فضا کمک کردند :) دستشون درد نکنه.

بعد نوشت: این لینک رو امروز پیدا کردم، قبلا همچین چیزایی رو خونده بودم اما بخونیدش براتون بد نیست، من نمیگم الان فساد تو مملکت نیست، چرا هست و فراوونم هست اما دیگه اینقدر!!!!! نیست.

ضمنا کتاب «دخترم فرح» رو من در زمان دانشجویی خوندم که به نظرم اطلاعات مفیدی درباره ی فساد خاندان پهلوی داره، به نظر هم نمیاد که دروغ باشه چون همه مطالبش به این مفسدها میخوره.

یا علی

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۱)

سلام اگه واقعا اینجور باشه و اقای هاشمی بخوان کاندید بشن واقعا یه رگه از امید که هیچی تمام امیدواریای دنیا برای ساختن دوباره و درست این مملکت تو وجود کسایی که میفهمند، ایران وطن دین جنگ بخصوص اون 8سال چیه، جمع میشه و دیگه شاهد خونه نشینیای نخبه هایی که دیدم واقعا نخبه ان، نیستیم
پاسخ:
سلام
مطمئنید؟ من خودم 8 سال پیش به هاشمی رای دادم اما الان...
یکم بیشتر درباره هاشمی تحقیق کنید، و اطرافیانش البته...
اگه ولایت و رهبری و فتنه 88 رو یکم با ایشون بررسی کنید چیزای خوبی دستگیرتون میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی