اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

لیله الرغائب

بسم الله

سلام

امشب لیله الرغائب هست و شب آرزوها، داخل آرزوهای قشنگتون اول سلامتی و فرج امام زمان(عج) باشه، بعد سلامتی رهبرمون و آخر دعاهاتون یادی از من کوچک هم بکنید.

رجب نام نهری در بهشت است که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است، هر کس روزی از ماه رجب را روزه بگیرد از این نهر سیراب خواهد شد.

اگر میتونید امروز را روزه بگیرید، هرچند این پست را دیر گذاشتم و الان دیگه خیلی از اذان گذشته و هرکس تونسته حتما روزه گرفته.


نماز لیله الرغائب: بین نماز مغرب و عشا 12 رکعت نماز میخوانیم که هر دو رکعت به یک سلام ختم میشود، در هر رکعت یک حمد و سه بار سوره ی قدر و 12 بار سوره توحید میخونیم، چون دوازده رکعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذکر "اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله" گفته شود.

پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر "سبوحٌ قدوسٌ رب الملائکة والروح" گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر "رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم"گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر "سبوح قدوس رب الملائکة والروح" گفته شود. بعد از اون هم حاجت خود را از خدا میخواهیم.
پیامبر اکرم(ص) در فضیلت این نماز می‌فرمایند:
 کسی که این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می‌فرستد. پس او به آن فرد می‌گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی.میّت می‌پرسد تو کیستی؟ به خدا سوگند که من صورتی زیباتر از تو ندیده‌ام و کلامی شیرین‌تر از کلام تو نشنیده‌ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده‌ام.
آن زیباروی پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازی هستم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی.امشب به نزد تو آمده‌ام تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افکند.
البته من فکر نمیکنم که لزوما با این نماز هر آرزویی برآورده بشه، جایی میخوندم هر دعای انسان سه جور پاسخ داده میشه، یا اون چیزی که خواسته رو بهش میدن، یا اونو نمیدن و پس از مدتی بهترشو میدن و یا اصلا بهش نمیدن چون به صلاحش نبوده در عوض ثوابشو اون دنیا بهش میدن. به هر حال این نماز و دعا حتی اگه آرزومون را برآورده نکنه ثواب زیادی داره.
حضرت آیت‌الله وحید خراسانی با اشاره به فضیلت ماه رجب و شب جمعه نخست آن، گفت: در شب لیلة الرغائب دعا کنید تا خداوند شر ملحدان و کفار را از شیعیان سوریه و بحرین قطع کند و امروز این امر وظیفه همه است.
 التماس دعا
یا علی
  • سیدِ حسنی

لیله الرغائب

نظرات  (۵)

سلام!^^
برا منم دعا کنید که بدجوری محتاجم به دعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی !!!!!
ممنون که به وبم سر می زنید!^^
پاسخ:
سلام
محتاجیم
وظیفه است، بالاخره... :)
التماس دعای شدید....و....ممنونم! :)
پاسخ:
محتاجیم

سلام

شما چقدر تند تند بروز میشین

التماس دعا دارم و دعا میکنم اعتکاف روزیتون بشه

التماس دعای فرج

یاعلی

پاسخ:
سلام
من دسترسی به نت فراوون دارم، ضمن اینکه از روز اول هدفم این بوده که زیاد حرف بزنم تو این وب
محتاجیم به دعا

سلام سیدجان

دلمون تنگ شده برات. نمیخوای بیای قم زیارت عمه جان...

پاسخ:
سلام حاجی. من نوکرتم.
از عمه جان قول گرفتم سفر بعدی متاهلی باشه، انشالله بزودی با همسر میرسیم دستبوس عمه جان و شما با هم.
التماس دعای بسیار از شما که سید و عزیز و نازپرورده خداوند و ائمه هستین.
پاسخ:
بابا بیخیال، من این همه نیستم.
محتاجیم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی