اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

من پذیرفته شدم:))))

بسم الله

سلام

جای همه ی دوستان خالی من لیله الرغائب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بودم (ارباب حسین(ع) را زیارت کردم)، بعد نماز همه تون را دعا کردم که اولا عاقبت بخیر بشید و ثانیا به خواسته هاتون اگه به صلاحتونه برسید. البته بعد از دعا برا حضرت امام زمان و نائبشون و کلی دعاهای خوب در حق خانواده و دوستان.

خبر مهم: اسم من برای اعتکاف در اومد هووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااا :-))))))))))))))))))) خیلی خوشحالم واقعا، خدا منه روسیاه رو طلبید. انشالله اگه زنده باشم و قابل باشم همتون را تک تک دعا میکنم با اسمایی که تو وبم پیام میذارید.

من روز به روز داره از این دو تا آدم بیشتر بدم میاد. این لینک را ببینید.

این نامه رو یادتونه: بسمه تعالی،جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، با سلام و تحیت، انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رییس جمهور، بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقه مندان به شماست. لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم یکن اعلام گردد."

آقا از اول میدونستن وجود این آدم باعث انحراف و پراکندگی طرفدارای رئیس جمهور از اطرافش خواهد شد اما کو گوش شنوا!!

اینم بخونید قشنگه

بعد نوشت: جهاد نکاح در سوریه ادامه دارد، دعا کنیم امام زمانمون بیان، این خبرو خوندم همینجور در حیرتم.واااای :(((

یا علی

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۱)

چقدر خوشحال شدم :)
برا ما جا مونده ها توی اون 3 روز خیلی دعا کنید....خوش به حالتون چقدر خدا دوستتون داره مه 3 روز فقط برا خودش خواستتون....
پاسخ:
بیخیال بابا.
خدا بعضی وقتا درهم میخره حالا ما رو هم قاطی خوبا خریده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی