اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

جواب یک کامنت خصوصی

بسم الله
سلام
یک دوستی یک کامنت خصوصی گذاشته که من بعضی جاهاش رو عمومی میکنم:
سلام
من خوشحالم که این 8سال تموم شد و زیاد به حال ملت فرقی نداشت کی میاد
ولی نمیدونم شاید من با شماها طرز تفکرم فرق داره اگه بنا به بی حجابیه که زمان خاتمی اگه کسی بی حجاب بود واقعا بی حجاب بود و مرز حجاب و بی حجابی مشخص بود من خودم تو یه خانواده ی مذهبی بزرگ شدم و ولی به اجبار چادر رو انتخاب نکردم بلکه زمان تکلیفم پدرم منو با فلسفه ی حجاب اشنا کرد و گفت انتخاب با توست با عقلت تصمیم بگیر
من الان ازونایی که چادر میپوشن و کلی ارایش میکنن متنفرم چون اسم بقیه چادریا رو خراب میکنن
کسایی رو دوروبرم میشناسم که ادعای بچه مذهبی میکنن ولی با پسری نبوده که رابطه نداشتن
فســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد فرق داره اسم اینا فساده
قبلن مرز دینداری و بی دینی مشخص بود
من توی مکانی قرار گرفتم که به من به خاطر اعتقادات سیاسیم گفتن تو بی دینی و....
(این قسمت حذف شد)
من با رهبر و نظام مشکلی ندارم و خاک پای انقلابیام
اما اونایی که واقعا اسلام رو دیدن
چرا فک میکنید دکتر جلیلی خیلی خدمت کرد به ما؟؟؟؟؟؟؟؟جز این بود که با فرصت گرفتن دو ماه دوماه فشار و تحریم بیشتر روی مردم میفتاد!!!!!!!
من با اونایی مشکل دارم که چشاشون رو بستن و هنوز میگن احمدی نژاد رجایی دومه

برا نظر و انتخاب شما خیلی احترام قائلم
اما چرا چشمامون رو باید ببندیم!!!!!!!!!!
اونایی که گفتن هاشمی دزده چه شناختی از هاشمی دارن!!!!!!!!!
من از روحانی زیاد خوشم نمیاد چون بچه هاش درست نیستن ولی به بچه های هاشمی بدجور تهمت میزنن
اگه هاشمی بی دین و دزده حداقل برین زندگی و طرز تفکرش رو بخونید
حداقل تو این دوماه بیانیه هایی که داد فقط دغدغه اش انقلاب اسلامی بود و بس
من نون خور هیچ دولتی نبودم و نیستم حتی همین الانشم تمام هزینه های درمان پدررم رو از جیب خودمون میدیم
هرچی بگم کمه که اگه سفره ی دلم باز شه جمع کردنش سخت

و اما جواب  من به این دوست: 
اولا کسی که حجاب نداره یکی از واجبات دین رو نداره و این یعنی فساد، زمان خاتمی یا احمدی یا حتی زمان پیامبر هم این کار فساده. زمان خاتمی هم بیحجابی زیاد بود و فساد زیاد بود و الانم هست. حالا الان بیشتره اما مطمئن باشید با حضور روحانی بیشتر میشه. 4 سال صبر کنید میبینید.
در مورد میرحسین و حرفهای اون فرد باید بگم میزان حال فعلی هر فردیه و امامی که اون جانباز عزیزمون بخاطرشون رفتن جنگ این حرفو زدند، پس میرحسین هرکی که بوده الان مسئول مرگ چندتا از جوونای مملکته. چه جوون بسیجی و چه ضد نظام. یادتون نره شمری که سر نوه ی رسول الله رو برید جانباز جنگ صفین بود. طلحه و زبیرم که میشناسید دیگه؟ پس میزان حال فعلی افراده.
درباره ی هاشمی هم همین حرفای بالا صدق میکنه. فائزه و مهدی علنا مفسدن که اگه نبودن فائزه 6 ماه زندان نبود و مهدی 10 میلیارد تومان وثیقه برا آزادیش لازم نبود و ضمنا این خانواده وثیقه 10 میلیاردی گذاشتن برا آزادی بچشون پس خیلی هم مظلوم و پابرهنه نیستن. اصلا ببینم، همینا برا کمک به اون جانباز بنده ی خدا که انقدر سنگشونو به سینه میزنه کاری کردن؟
من از احمدینژاد هیچ دفاعی تو زندگیم نکردم پس لزومی نداره جوابتونو در این زمینه بدم. ازشم اصلا خوشم نمیاد.هاشمی ای که این انتخاباتو دموکرات ترین انتخابات میدونه چرا راجع به انتخابات قبلی نظری نداد؟ همین یه سوال منو جواب بدید لطفا.
من اینجا قصد بحث سیاسی کردن ندارم اما هاشمی و میرحسین و کروبی خون به دل رهبری کردن و اگه از اونا طرفداری نمیکردید اصلا نیازی نمیدیدم علنی جواب بدم.
یا علی
  • سیدِ حسنی

فتنه

کروبی

هاشمی

موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی