اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

التماس دعا

بسم الله
سلام

از گنه دم به دمم، آتش طوفنده شدم                 هم شدم از توبه خجل، هم زتو شرمنده شدم

صاحب من، خالق من، داور من، یاور من           حیف، تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم

شعله ای از نار بُدم، شاخه ای از خار بُدم           با نظر رحمت تو باغ گل از خنده شدم

قطره بُدم بحر شدم، ذره بُدم مهر شدم               بلکه درخشنده تر از مهر درخشنده شدم

وصل تو شد عزت من، هجر تو شد ذلت من      با تو سرافراز ولی، بی تو سرافکنده شدم

وای بر این بندگی ام، مرگ بر این زندگی ام       مرده ی یک عمرم و در خاک لحد زنده شدم

بارخدایا کرمی، از یم اخلاص نمی                  کز شرر عُجب و ریا آتش سوزنده شدم

سیل گنه برد مرا، بحر بلا خورد مرا                 وای که من غرق در این بحر خروشنده شدم

خاک قدوم ولی ام، میثم دار علی ام                 با نفس شیر خدا زنده و پاینده شدم



 این شعر و دکلمه رو با صدای محمود کریمی به مناسبت این ماه براتون میذارم. از اینجا دانلود کنید و گوش کنید و اگه دلتون نرم شد منو دعا کنید. راستی این شبا از ساعت 11/30 مسجد ارگ حاج منصور ارضی رو ازدست ندید. حاج محمود کریمی هم از 2 مرداد به بعد شبها ساعت 10 امامزاده علی اکبر(ع) چیذر برنامه دارند. مهدیه امام حسن مجتبی تو خیابون آزادی که حاج سعید حدادیان برنامه دارند هم جای خوبیه. هر جا رفتید و حتی نرفتید ما گرفتارا رو دعا کنید.
* راستی به شدت پیروزی های پی در پی والیبالیستامونم تبریک میگم به همه. خیلی حال میکنم باهاشون. دمشون گرم. انشالله عاقبت بخیر بشن.
یا علی
  • سیدِ حسنی

دعا

نظرات  (۴)

  • بهشتِ اسماعیل
  • خیلی قشنگ بود..
    4 روز از این ماه عزیز گذشت....تا چشم به هم بذاریم 25 روز دیگه هم می گذره...
    تو این 25 روز باقیمانئه التماس دعای شدید...

    خیز، اى بنده محروم و گنهکار بیا
    یک شب اى خفته غفلت زده بیدار بیا

    بس شب و روز که در زیر لَحَد خواهى خفت
    دَم غنیمت بشمار امشب و بیدار بیا

    شب فیض است و در توبه و رحمت باز است
    خیز، اى عبد پشیمان و خطاکار بیا

    پرده شب که بود آیت ستّارى من
    دور از دیده مردم، به شب تار بیا

    این تویى، بنده آلوده و شرمنده من
    این منم، خالق بخشنده ستّار بیا

    مگشا دست نیازت به عطاى دگران
    دل به من بسته و بگسسته ز اغیار بیا

    فرصت از دست مده، مى گذرد این لحظات
    منشین غافل و بى حاصل و بیکار بیا

    چه زیبا..
    سیل گنه بردمرا، بحربلاخوردمرا  وای که من غرق در این بحرخروشنده شدم

    خاک قدوم ولی ام، میثم دار علی ام   با نفس شیر خدا زنده و پاینده شدم

    التماس دعا...انقدر دلم میخواد به صورت زنده تو نوحه خوانیهای حاج کریمی شرکت کنم..اما متاسفانه نشده تا حالا،ایشون بیشتر تهران هستن و ماهم دسترسی بشون نداریم...

    پاسخ:
    جاتون خالی من محرما هرشب مسجد الهادی هستم. واقعا بینظیره این حاج محمود. شاعرای خوبی داره و شعر قوی براش میگن. و بخاطر اخلاصش این همه طرفدار داره.
    نوحه هاشو میتونید از سایت مسجد الهادی دانلود کنید.

  • زهرا بانو
  • سلام
    ممنون از حضور و دعای پر مهرتون.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی