اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

تولد سلطان

بسم الله
سلام

خادم این روضه رضوان می گفت دختر بچه شفا گرفته بود. با تب و تاب ازش سوال کردم چه دیدی و چه شنیدی؟

دخترک با آرامشی خاص گفت هیچ. فقط پدرم را خبر کنید.

پدر دخترک که رسید طفل به گریه و هق هق افتاد: امام رضا گفت «به بابات بگو دیگه به خواهرم چیزی نگه»

پدر که از شفای کودکش بی قرار بود با شنیدن این جمله اختیار از کف داد. نفسش که برگشت به خادم گفت: دخیل که بستم به امام رضا گفتم: می خوای دخترمو شفا ندی شفا نده. اما برگردم قم به خواهرت گلایه خواهم کرد.

تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییککککککککککک فراوان بخاطر میلاد با سعادت صاحبمون و صاحب مملکتمون و کسی که من مطمئنم با این همه فساد مملکت ما رو ایشون فقط حفظ میکنن. خدا به ما مردم ایران خیلی لطف داشته. از این 11 امامی که به شهادت رسیدند 6 تا توی عراقن و 4 تا توی مدینه، مطمئنا امام رضا(ع) هم اگه خدا نمیخواست به ما عنایت کنه یا تو عراق میموندن یا مدینه، خدا میخواست ما یک صاحبی بالای سرمون باشه تا بی صاحب نباشیم. چند تا از دوستانم الان مشهد هستن و کلی خوش به حالشونه. خودمم که تازه مشهد بودم و کلی دعاتون کردم. همین دیگه. نمیدونم چی بگم فقط خیلی خوشحالم. الحمدلله


پ.ن.1. آقا شهرام توی مسجد گوهرشاد سر نماز صبح دیدمت اما نشد بیام باهات حرف بزنم.
پ.ن.2. آسد جواد آقا، امام رضا(ع) هم از فامیلای دورمون هستن ها :)

یاعلی
  • سیدِ حسنی

نظرات  (۵)

عیدت مبارک .....
پاسخ:
عید شما هم مبارک
سلام سید حسینی!
شما رو نمیدونم ولی امام رضا از فامیلای خیلی خیلی نزدیک منه
هرچند من از فامیلای خیلی دورم! خیلی خیلی دور ...
پاسخ:
سلام
من سید حسنی ام.
ما کلا از همه ائمه دوریم گرچه اونا خیلی به ما نزدیکن.
سلام آقا سید
باتاخیر فراوان عیدتون مبارک:))
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک

سلام بر سید گل گلاب.

جهادی بدجوری به طرز وحشتناک جات خالی بود. البته یک کوچولوشو سید جواد پر کرد چون جای خودشم میباست پر کنه.

ما همچنان در حسرت خوردن شیرینی عقد شما هستیم هااااا.....

پاسخ:
سلام حاجی عزیزم
شب تولد عمه جان قم بودیم اما ازدیدن شما محروم بودیم متاسفانه.
شیرینی شما هم محفوظه. انشاالله ببینیمتون شیرینی هم میدیم.
سلام...
روز تولد امام رضا در جوار حرم جدّ بزرگوارشون آقا امیرالمومنین (ع) دعاگوتون بودم...

پاسخ:
سلاااااام
خوش به حالتووووووووووون
واقعا خوش به سعادتتون و ممنون که ما رو یادتون نرفت. 
انشاالله اربعین برید دوباره کربلا و نجف.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی