اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

بگو من کجام؟

بسم الله
سلام

دارم راه برگشتو گم میکنم
به بن بست رسیدم بگو من کجام؟
میخوام حس کنم باز نزدیکمی
بگو از کدوم جاده سمتت بیام؟
من این روزها حال و روزم بده
به هرکی که شد، غیر تو رو زدم
فقط از یه دنیا تو موندی برام
مبادا تو هم رو بگیری ازم
باید راهی سمت تو پیدا کنم
که این تنها راه نجات منه
میترسم یه روزی به سمتت بیام
که پلهای پشت سرم بشکنه
میدونم میتونم که پیدات کنم
میدونم دل من به این دلخوشه
من هرجای دنیا برم باز هم
یه حسی منو سمت تو میکشه
دارم راه برگشتو گم میکنم
به بن بست رسیدم بگو من کجام؟
میخوام حس کنم باز نزدیکمی
بگو از کدوم جاده سمتت بیام؟

پ.ن. مفید و خلاصه توی این ترانه هم مناجات هست هم عشقبازی با خدا و هم خواهش و التماس و هم دعا. از اینجا دانلود کنیدش.

بعد نوشت. بوی محرم میاد. کلی چیزای قشنگ و شعرای خوب دارم که براتون مینویسم. عجالتا اگه تا حالا دانلود نکردید برید اینجا و فایلای محرم سال قبل حاج محمود کریمی رو دانلود کنید که نکنید از دستتون رفته.

التماس دعا
  • سیدِ حسنی

نظرات  (۲)

  • طعم تصنیف
  • شما و عروس خانوم گلت بدجور هوایی کردین منو
    دلم محرم میخواد، خادمی امام حسین و.................................
    پاسخ:
    پس ما رو حسابی دعا کنید وقتی دلتون هوایی میشه. محرم یزودی میاد و از اون زودترم تموم میشه. قدرشو بدونید.
  • ز ه ز ه ر ا
  • سلام.ترانه چه متن قشنگی داره...
    اره عجیب حس محرم نزدیکه!  التماس دعای فراوان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی