اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

خاطرات امام محاله یادم بره

بسم الله

سلام

این داستان از خودمه و هرگونه تشابه اسمی و رسمی که با بعضیا میبینین کاملا عمدیه. نقلش هم با ذکر منبع بلامانعه


یک بود یکی نبود، یک روز اکبر آقا (همون بابای انقلاب خودمون) تو خونه نشسته بود (شایدم ایستاده بود یا خوابیده بود) که یکی باهاش تماس گرفت، نگاه کرد به آیدی کالر (بله اونا اون زمان آیدی کالر داشتن چون از اول مایه دار بودن) دید کد +33 افتاده فهمید از فرانسه است، گوشی رو برداشت و دید امام هستن، سلام و احوالپرسی همیشگی و ... بعد امام گفت اکبر جان اینجا به من خیلی خوش میگذره، من میگم نمیشه انقلابو بیخیال شیم من همینجا تو فرانسه بمونم هوای خوب و مردم خوب و آرامش و... خلاصه لذتشو ببرم؟ بابای انقلابو میگی یهو عصبانی شد گفت آقاجان این چه صحبتیه؟ مردم چی میگن؟ خلاصه اینجا آیت الله ما امام رو برگدوندن و امام اومدن و انقلاب کردند اما خودتون قضاوت کنید اگه حاج آقا امام رو بر نگردونده بود انقلاب به نام امام نوشته میشد؟ عمرا. خود حاج آقا میتونست انقلاب کنه و اونوقت دیگه این انقلاب بی نام هاشمی رفسنجانی در هیچ جای جهان شناخته شده نبود، اما اینکارو نکرد، چرا؟ تواضع آقا تواضع

بعد از انقلاب یک روز دیگه امام تماس گرفتن با حاج آقا گفتن اکبر جان این شعار چطوره؟ حالا هی تلفن خش خش میکرد (این مهدی با تلفن ور میرفت)، حاجی گفت چه شعاری؟ امام گفتن نه غ....خخخخخششششششش نه شر...خخخخششششش ج....خخخششششششش، اکبر آقا گفت آقا صداتون خش خش میکرد میشه تکرار کنید؟ دوباره امام تکرار کردند نه غ....خخخخخششششششش نه شر...خخخخششششش ج....خخخششششششش اکبر آقا با توجه به هوش سرشارشون گفتند امام تنها چیزی که میتونن گفته باشن اینه: نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، بعد به امام گفتن آقا من مخالفم. یعنی چی؟ باید بگیم نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی، خلاصه اینکه این شعار امام در سینه آیت الله حفظ شد تا به موقع خاطره اش رو تعریف کنند. در سال 88 هم جوونای مملکت که به تقلب آشکار در انتخابات معترض بودند در اصل شعاری رو میدادند که امام سالها پیش موافق بودند با سر دادنش اما خب آقای هاشمی نگذاشته بودند. (فقط ببینید آقای هاشمی چند بار امامو نجات داده ها)، بله خاطره موافقت امام با حذف مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه رو هم که خودتون میدونید.

القصه طوطیان شکرشکن روایت میکنند که آیت الله ما از این خاطرات از امام فراوون دارند اما امام به ایشون سفارش کرده بودند که شما اینارو نگو چون مردم ما جنبه ندارن اوردوز (over dose) میکنن از این همه تفاوتایی که خاطرات شما با مواضع قبلی من داره، شما صبر کن حاج حسن کلیدساز ما بیاد روی صحنه، بعد که ایشون دلا رو آماده کرد شما روضه ی آخرو بخون و دلا رو روانه ی کاخ سفید کن پیش حسین جون. 

این بود قصه ی ما، اگه منو ندیدید حلال کنید برو بکس.

پ.ن.1. بیت امام (ره) که درباره این خاطرات آیت الله هیچ نظری ندارند و تازه اونام نظرات امام رو راحت تحریف میکنند روشون میشه اون دنیا تو چشم پدر و پدربزرگشون نگاه کنن آیا؟

پ.ن.2. اگه کسی فکر میکنه من کسی رو در این پست مسخره کردم اشتباه میکنه. اینا برا شما جوکه، برا حاج آقای ما خاطره است.

یا علی

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۶)

خیلی خوب بود پسر، قلمت عالیه البت جای پیشرفتم داری...بیشتر از این مطالب از خودت بنویس! موفق باشی! ;)
.
.
.
.
هههههه جدی خیلی حال کردم! :)
پاسخ:
خواهش میکنم. سوژه های ناب مثل حاج اکبر خودمون باید باشن که من بتونم براشون بنویسم دیگه، وگرنه دست به قلمم بد نیست. همین داستانم میخواستم ادامه بدم اما کار داشتم دیگه نشد.
شمام بااین خاطراتتون :)))
+
به قول یکی موضوع خاطره بعدی:
امام باانقلاب هم مخالف بود اماافراطیون نمیگذاشتن :)
پاسخ:
دقیقا منم تو ذهنم همین مخالفت امام با انقلاب و ایران و ... بود اما دیگه حوصله نداشتم بنویسم. همینقدر بدونید که امام کلا گفته بود ایران باید از صفحه روزگار محو شود اما خب سخنان ایشونو تحریف کردند بجای ایران گفتن اسرائیل!!!
خیلی خوب بود!
پاسخ:
خواهش میکنم.
  • یه نوجوون
  • سلام!!!
    من عرضی برا گفتن ندارم!!! :| لابد همین بوده دیگه! D:
    پاسخ:
    100% همین بوده!!
    شما به صدق گفتار آقای هاشمی هم اگه شک داری به صدق نوشتار من شک نداشته باش خواهرم

    دمت گرم سید جان! بیشتر از محتوای مطلب که بسی بجا بود با قلمت حال کردم. تا حالا مطلب این تیپی ازت نخونده بودم. صفاتو.

    دلم برات خیلی تنگ شده! بی معرفت پاشو دست زنت بگیر بیا زیارت عمه جان، یک قدمی هم رو چشم ما بذار.

    راستی پیشاپیش عید غدیر مبارک! عیدی یادت نره...

    پاسخ:
    سلام

    حاجی یادته اون مطلبی که جهادگر واقعی باید چگونه باشد؟ پارسال رو برد جهادی زدیم. اونم کار من بود دیگه.
    من دلم بیشتر تنگ شده. اگه بطلبن ان شاالله بزودی میایم و مزاحم میشیم.

    تعجب میکنم از وبلاگ ظاهرا مذهبی تون با این طرز تفکر...
    یعنی چی امام با انقلاب مخالف بودن؟معلومه هیچ یک از صحبتاشون که بیشتر تصویری هست رو نه دیدید و نه شنیدید
    اگر هم دارید شوخی می کنید بدونید اصلا شوخیای درستی نیست
    یاعلی
    پاسخ:
    اونایی که منو میشناسن میفهمن که این پست طعنه به حرفای هاشمی رفسنجانیه مرحومه که هر چند وقت یک بار از خودش یه خاطره به نام امام میساخت. لحنو دقت کنید خیلی تابلوعه ها. نیازی به این همه خشونت نیست :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی