اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

تولدم مبارک

بسم الله
سلام

امروز میخواستم از تولدم توی وبلاگم بنویسم اما میگن یه اتفاقایی توی روز عید غدیر افتاده که حسابی اعصابمو به هم ریخت، صحبت از گاز گرفتن و راه بستن و... شده. دوستان مومن و خداجوی جنبش سبزی هم یکدفعه به دایره­المعارف حدیثشون رجوع کردند و حدیث مناسب این ایام رو پیدا کردند. بله، حضرت امیر(ع) میفرمایند: «اگر در یک جای دورافتاده از بلاد اسلامی خلخال از پای زن یهودی دربیاورند، اگر مرد مسلمان از این غم بمیرد من او را سرزنش نمیکنم.» در اینکه این حدیث درسته ما هم شکی نداریم اما بحث کاربردش در اینجا مطرحه. بله البته اگه دست زنی در بلاد اسلامی گاز گرفته بشه سزاواره که مرد مسلمان از این غم بمیره اما اگه زن مسلمانی دست بچه­شو بگیره و بره توی محلشون یعنی خانی آباد، یا نه اصلا بچه ای هم نداشته باشه و درحال برگشت از سر کارش به سمت خونشون توی پونک باشه و اتفاقی یه خانم بدحجاب ببینه و خیلی آروم و مودبانه به اون خانم تذکر بده که حجابتو درست کن و اون خانم بدحجاب بیوفته بجونش و تا میخوره بزنتش و ارازل و اوباش محله هم از اون خانم بدحجاب طرفداری کنن و مامور نیروی انتظامی هم بجای اینکه از این غم بمیره وایسه و فقط صحنه رو تماشا کنه، تکلیف مرد مسلمان چیه؟ تکلیف امت مسلمان کلاً چیه؟ آقایون و خانومای حدیث­دان جنبش سبزی اون موقع کجا بودن؟ چرا ککشونم نگزیده مردان مسلمان؟ احتمالا حدیث رو حضرت علی فقط برای جنبش سبزی­ها گفتن (نعوذ بالله) نه؟ یا شایدم فقط برای خانواده سرانشون؟ الله اعلم

حالا این­ها به کنار، این وزارت اطلاعات مگه وزارت اطلاعات دولت مورد پسند شما نیست؟ آقای روحانی مگه رئیس جمهور منتخبتون نیست؟ (با احترام کامل برای آقای روحانی و همه رای دهندگان به ایشون) الان وزارت اطلاعات دولت راستگو و منتخب شما داره میگه که قضیه اونجوری نیست که شایعه شده (یا دختر موسوی خودش شایعه کرده)، حالا به ما بگید تکلیف چیه؟ الان باید از وزارت اطلاعات دولت منتخب هم مثل الهه راستگو که بدردتون نخورد و اوامرتون رو انجام نداد رد بشید دیگه نه؟ کلاً دیگی که برای شما نجوشه...، درسته؟

یه سری دیگه از مومنین و متدینین ضد نظام در پست­ها و کامنت­های خودشون در فیسبوک و پلاس صحبت­های جالبی رو می­نویسند، از جمله اینکه «باز هم راه سادات رو بستند و بهشون سیلی زدند و گازشون گرفتند و...» یا اینکه «یزید هم بعد از هتک حرمت سادات بیشتر از چند ماه حکومتش پابرجا نموند و...» و یا یه چیز جالبتر اینکه «یزید هم حتی با زن و دختر امام حسین این کارو نکرد»!!!! در جواب این علامگان دهر باید بگیم که فتنه­گران گرامی شما مثل اینکه درستون رو خوب گوش نکردیدها یا اینکه اساتیدتون سواد دینیشون در حد... بوده. اولا که خیلی بی­شرمی زیادی میخواد که این واقعه رو به کوچه و بستن راه و سیلی به حضرت زهرا(س) شبیه بدونیم. ثانیا که یزید دختر بدحجاب یک فتنه­گر را هتک حرمت نکرد (با فرض اینکه واقعا هتک حرمتی در کار باشه)، بلکه فرزندان و نوه­های حضرت رسول و حضرت زهرا(س) رو هتک حرمت کرد، و باز هم باید بگم اینکه بیشرمانه این اتفاقات رو با اتفاقاتی که در کربلا یا کوچه بنی هاشم افتاد مقایسه میکنید نشان از فقر اطلاعات دینی و فقر دین و ایمان شما داره، هرچند که از کسانی که نماز جمعه میخونند اون هم مختلط!!! و با کفش!!!! بیشتر از اینا انتظاری نیست. اما خیالتون راحت باشه تا ما هستیم نظاممون اتفاقی براش نمیوفته. اون کسی که میگه یزید با دختر امام حسین این کارو نکرد فقط قضاوت کنه گاز گرفتن دست دختر عاقله و بالغه و رشیده دردش بیشتره یا کشیدن گوشواره از گوش دختر 3 ساله و پاره کردن گوشش و سوزوندن موهاش و روی خارهای بیابون دووندنش و...

یک چیز دیگه هم میگم و سرتون رو بیشتر از این درد نمیارم، اونم اینکه میگن میرحسین و زهرا رهنورد داشتن این صحنه ها رو میدیدن، شما که خودتون رو با امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) مقایسه میکنید بد نیست بدونید که چند تا از برادران حضرت زینب(س) و دو تا فرزندشون و چندین نفر از برادرزاده هاشون رو جلوی چشمشون تکه تکه کردند (هرچند ایشون بعدش گفتند هرچه دیدم زیبایی بود)، پس شما هم برای یه اتفاق اینچنینی (باز هم تاکید میکنم اگر راست باشه) خودتون رو خیلی اذیت نکنید. یاد اون روزی بیوفتید که همین زینب(س) عزادار همین خانواده و مردان خانواده­اش بود اما شماها ریختید توی خیابون و کف و سوت زدید. نمیدونم چرا اون موقع امام حسین(ع) و زینب(س) و مادرشون رو نمیشناختید اما یکدفعه از پنجشنبه ی هفته ی قبل همه تون عاشورا­شناس و فاطمیه­شناس شدید.

پ.ن. نقل با ذکر نام نویسنده یا منبع بلامانع است.
یا علی
  • سیدِ حسنی

نظرات  (۷)

سلام آقا سید

چندین جانبه مبارکتون باشه

هم تولدتون هم عید غدیرتون خیلی خیلی خیلی:)))

متن تونو خوندم یاد حدیث امام حسین افتادم:دین لقلقه زبان هاست....

و یاد پست الآن خودم:

ازبزرگترامون شنیدیم که یکی از بچه هاسرقضیه تدفین شهدا درامیرکبیراز همکلاسیش کتک خورده

واون یکی از غریبه!

وحتی توی خیابون دختر چادری رو میزنن درحدی ک...

اینها فقط دارن کاری میکنن به قول خودشون نیاز دارن طوری احساسات رو تحریک کنن واین به هرقیمتی-------------

 

با ز آمد تا ز  ما عنان گیرد

مگذاریمش دوباره جان گیرد

باز آمد و فتنه زیر سر دارد

غافل که خلیل ما تبر دارد

 

پاسخ:
سلام
منم تبریک میگم هم عید رو به شما و هم تولدمو :)))

بله درسته، برای اینجور افراد متاسفم، هرچند که توی اطرافیانم هم اینها هستند، البته بعضیاشونم مقصر نیستند، دلیل کاراشون مطالعه ی پایین و اطلاعات کمه و راحت بازیچه میشن.
بابا اینا دیوانن!!!! میخواستن به خاطر مراسم استقبال از "شرف جنبش دانشجویی" کلاسو کنسل کنن!!!! :| 
در مورد این قسمت 
اون سال می گفتن کی هتک حرمت کرده روز عاشورا؟؟؟؟؟کی سوت و کف زده؟؟؟؟ من خودم میشنیدم و میدیدم دیگه!!! انکار می کردن طوری که مجبور شدم بگم من معذرت میخوام که شما هتک حرمت کردین!!! (البته تو دلم گفتم D:) من از این دیوونه ها زیاد دیدم!! D:
ولی اعتراف می کنم ولی نوشته هاشونو میخونم با حرفاشونو میشنوم دلم میخواد با دمپایی ابری خیس بزنم تو دهنشون که نتونن پا شن از جاشون!!! ولی خب نمیفهمن دیگه کاریش نمیشه کرد!!!
پاسخ:
همین دیگه. جون من نمیتونستم با دمپایی ابری خیس بزنم تو دهنشون اینو براشون نوشتم. اصولا من از خر فرض شدن متنفرم اما اینا خوب بقیه رو خر فرض میکنن.
فقط میشه تاسف خورد
کاش آقامون مهدی (عج) میومدن...
کاش :(((
پاسخ:
سلام
بله کاش میومدن
اللهم عجل لولیک الفرج
به عنوان یه فتنه گر باید بگم که باخوندن اون خبری که چند ماه پیش لینک کردی راجع به کتک خوردن اون خانم محجبه به خاطر امر به معروف هم کلی متاثر شدم. اینکه غیرتمون کجا رفته رو اون موقع هم از خودم پرسیدم. اینکه این خانم با اینکه کار درستی کرده اما به خانم بی حجاب ماجرا شوک عصبی داده رو هم کاری ندارم! (هر چند تو معتقدی که نرگس موسوی یه کاری کرده که به سگ ماجرا شوک عصبی داده). اصلن هم از زن بی حجاب و کارش دفاع نمیکنم. چون حتی اگه تذکر واسش سنگین بود میتونست محلش نده و رد بشه. اما حضوری هم بهت گفتم که من معتقد نیستم اینا مثل ساداتی اند که تو مدینه و کربلا... اما سگ مورد نظر، خودش و عملش کم از یزیدیانی که سر راه سادات وایسادن نداره. بعد اینکه ببینم! هر کی بانظام شما مشکل داشته باشه نا مسلمونه؟ حجابو نمیفهمه؟ نمازش درست نیست؟ بخدا خیلی از ما فتنه گرا هم مسلمونیم! با اسلامی که اینا به خوردمون میدن مشکل داریم. خودت چند تا از دوستای منو میشناسی که آدمای دینداری هستن ولی فتنه میکنند؟!؟
زهرا خانم رو نمیشناسم اما آقای شما، مهدی، امام ما هم هستن.

چه نشستیم که در چاه بمیرد بیژن
شرم می آیدم از غیرت زن های قدیم...
پاسخ:
اولا اگه معتقد نبودی اینا مثل حضرت زهرا هستند نباید با راه بستن و سیلی خوردن و بقول خودت غلاف شمشیر داشتن مقایسه میکردی. چون اینها بلاییه که سر حضرت زهرا(س) و بعد هم سر نوه هاش تو کربلا اومد. یزیدیان سر راه سادات وای نستادن. سر راه امام سادات وایسادن. فرق داره این دو تا قضیه با هم. ضمن اینکه همه ی سبزا نه اما اکثرشون همینجورین. یه سرچ کنی تو گوگل عکسای نماز جمعه با کفش و دختر و پسر کنار هم میاد. خیلی از سبزا نماز نمیخونن و خیلیاشونم حجابشون درست و حسابی نیست اینو خودتم میدونی، و اون کسی که حجابش درست نیست یا اصلا نماز نمیخونه یا میاد تو روز عزا کف و سوت میزنه خیلی مسخره است که بیاد و حالا دم از سادات شناسی بزنه و امام حسین و حضرت زهرا. تو بخودت نگیر هرچند توام با همون وقایع مقایسه کردی این قضیه رو، اما خیلی از همنوعانت دینداریشون مثل تو نیست. ضمنا این دختر و هرکسی که بره ملاقات موسوی رو هم رفتنی و هم برگشتنی میگردن اما خیلی عادی و مثل همیشه. تو فکر کردی بار اولش بوده که میرفته ملاقات بابا و مادرش؟ نه، همیشه هم میگشتنش اما چرا دفعات قبلی بقول خودش مقاومت نکرده تا کتکش بزنن؟ چون دفعات قبلی دولت اصولگرا بوده ولی الان دولت حامی اون و پدر و مادرشه و این کارو کرده تا شاید در آزادی پدر و مادرش تاثیری بذاره. چون دفعات قبلی بهش خط نداده بودن هوچی گری کنه اما الان یادش دادن و این کارو کرده و یه آتویی هم گرفته تا افراد ساده لوحی مثل تورو که 4 ساله گول خوردن بیشتر گول بزنه. هرچند قبول نداری اما شماها فریب خوردید و خودتونم خیلی مقصر نیستید.

ضمنا ما منکر این نشدیم که حضرت مهدی(عج) آقای شماست. ما به همه ائمه میگیم آقامون، همین (مون) تهش یعنی ما و شما و همه.
سلام
مستدل بحث کردن خوندم:)
ولی ایشون هراسمی رو که مخالف عقایدش بدونه قبول نمیکنه:مثلا میگه شهید مطهری حجت نیست .
و بقول دوستتون از نظرعلمی ضعیفه واز روی احساسات دوست داره هی حرف بزنه!

پاسخ:
سلام
آره این آقا کلا مرده باد مخالف من شعارشه، خدا هدایتش کنه با این دین جدیدش :)
شاید دفعات قبل مقابله نکرده چون ازش نخواستن حتی لباس زیرشو در بیاره! اما حتی اگه اکثریت جنبش سبز نامسلمون!! باشن نباید بگیم همشون! همونطور که الان اکثریت جامعه نا مسلمونن! بعد اینکه صدا و سیما کم دختر بی حجاب تو راهپیمایی 22 بهمن و.. نشون نمیده! نشونشون میده که بگه حتی این بی حجابا طرفدار نظامن! حالا همه بی حجابا شدن جنبش سبزی همه جنبش سبزی ها هم شدن بی حجاب!
من میدونم که هیچ ظلمی بزرگتر از ظلمی که به حضرت زهرا شده وجود نداره! و هیچ ظالمی هم بزرگتر از ظالمان اون دوره نیست! بحثم اینه که سکوت کردن ما همونقدر بی رگی و بی غیرتیه که سکوت کردن مردای اون دوره! چه در مقابل این واقعه، چه در مقابل کتک خوردن زن محجبه بخاطر امر به معروف!
پاسخ:
با حرفت درباره ظلم و مقابله باهاش موافقم اما مشکل اینه که من کلا این قضیه رو دروغ میدونم و تو واقعیت و بنابر این نمیتونیم همو قانع کنیم. نگفتم همه بی حجابا جنبش سبزی اند اما اکثر جنبش سبزی ها بی حجابن، البته خودم چند تا محجبشونم میشناسم.
  • زهرا سادات
  • سلام وب زیبایی دارید به منم سربزنید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. حتما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی