اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

به کجا چنین شتابان؟

بسم الله
سلام

آقای رییس جمهور، کاش ما را خس و خاشاک خطاب میکردید . . .
دیروز آقای رییس جمهور در مجلس:
مردم در 24 خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خودرأیی، تک رأیی، عدم مشورت و عدم تدبیر رأی ندادند و به اعتدال، تدبیر و عقلانیت رأی دادند... (19 آبان 92 در خانه ی ملت)

این هم از ادب رییس جمهور در برخورد با 49 درصد مردم کشورش از جمله من. لینک خبر


آقا ما هفته پیش با یکی از دوستانمون داشتیم از دانشگاه سابقمون برمیگشتیم. شب سوم محرم بود و رفته بودیم که اون شب رو با بچه های قدیمی دانشگاه عزاداری کنیم. ساعت 11:30 شب سوار یه پژو پارس شدیم. یه پسر متولد 70 که دانشجو بود اما توی یک شهر دیگه. شروع کردیم به بحث و اینکه شما کجایی و چکار میکنی و ما چکار میکنیم و... که بحث رسید به روابط دختر و پسر و....
بله این آقا پسر چیزایی تعریف کرد که هنوزم که هنوزه من متحیرم. شهری که ایشون توش دانشجوست شهر مادری و پدری بنده است. انقدر کوچیکه که اگه یک نفر این طرف شهر داد بزنه اون طرف شهریا میشنون. اونوقت توی این شهر اتفاقایی میوفته که من یکی وقتی شنیدم هنگ کردم. اصلا اصلا اصلا نمیتونم اینجا بنویسم که تو خونه های دانشجویی اونجا چی میگذره، فقط متعجبم که چطور همسایه ها توی آپارتمان وقتی این چیزا رو میبینن اعتراض نمیکنن و یا وقتی مامورای نیروی انتظامی میبینن که تو این شهر همچین روابطی وجود داره هیچی نمیگن. فقط یکی دو نمونه قابل بیانشو میگم البته با عرض پوزش: همین بنده خدا میگفت دو سه ماهی با یه دختر همخونه بوده!!!!!!!!!!! فکرشو بکنید، مگه میشه تو شهر به این کوچیکی کسی متوجه نشه؟ این یعنی غیرت توی آدما از بین رفته و مثلا نیروی انتظامی هم احتمالا چون این وضعیت به نفعشه چیزی نمیگه. میگفت با دختره همخونه بودم اما کاری با هم نداشتیم و اون برای خودش دوست پسر داشت و منم دوست دختر، جالبتر اینکه میگفت میومدیم از روابطمون با طرفهامون برای هم تعریف میکردیم اما خودمون فقط همخونه بودیم!!!!!! یا میگفت یبار یه دختری که اهل همون شهر بود ما رو دعوت کرد خونشون بعد ما نمیدونستیم اهل همون شهره اما وقتی رفتیم خونشون دیدیم مامانش هم طبقه بالاست و خبر داره ما با دخترش تنهاییم!!!!! یا میگفت بعضی شبا 17 تا دختر و پسر شب تا صبح با همیم و میزنیم و میرقصیم و... همینقدر بسه، دیگه بقیش واقعا ضایع بود.

حالا یه سوالی دارم، اونم اینه که آقامون دقیقا کی میخواد بیاد؟ وقتی تو یه شهر تابلو اوضاع انقدر خرابه مطمئنا توی تهرانم همینجوره اما چون بزرگه انقدر صداش در نیومده. آقاجان اوضاع از اینم باید خرابتر بشه تا شما بیاید؟ 
سوال بعدیمم اینه که به نظرتون خوبه که ما هم یک کم به آمریکا و اروپا تهاجم کنیم اونم از نظر فرهنگی؟ چون الان ما خیلی بدتریم از اونا، چون ما ادعای کشور شیعه و مسلمون بودنم داریم. من میگم میخواید یک کم از این کارامونو صادر کنیم یخورده فساد ما رو غربیا هم بگیرن!

اللهم عجل لولیک الفرج
  • سیدِ حسنی

نظرات  (۴)

خب بله...مسلما ما افراد تک رائی که بدون مشورت با حامیان جناب رئیس جمهور پای صندق رفتیم قاعدتا جز حامیان دارای تدبیر ایشون قرار نمی گیریم! :)

در مورد اون ماجرایی هم که گفتی واقعا فکر نمی کردم عمق این فاجعه تو کشورمون در این حد باشه!!!

خب همینه که خیلی از ملت ما خواستار آزادی هستن دیگه...به خاطر همینه که بدتر از غرب شدن. چرا؟ چون مجبورن کارهایی که دوست دارند را مخفیانه انجام بدن...
ما آزادی داریم...خیلی بیشتر از اون را هم داریم...اما هنوز به حدی که اون ها می خوان نرسیده...به حق امام حسین ان شا الله هیچ وقت نرسه چون در غیر این صورت ... اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
دو تا نکته
اول اینکه این دور و زمونه، فاسد بودن افتخاره! رو همین حساب خیلیا برای کسب این افتخارات به داستان سرایی رو میارن ناجور!
ذوم اینکه: اگه یخورده تو جامعه بگردی، میفهمی که تو روستاهامون، وضع خیلی خرابتر از این حرفاست، چه برسه به تو شهرامون. کافیه یه چند شب، تو پادگانا یا تو دبیرستانای شبانه روزی یا تو ... باشی ؛ اونوقته که از یسر بچه کوچیک دبیرستانی، چیزایی میبینی که ....
سوم اینکه: این وسط به مذهبیامون میگیم، چرا ماهواره دارینف میگن ما فقط شبکه های داخلی رو نگاه میکنیم؛ و نمیفهمن چطور دارن با همین کارشون قبح استفاده از ماهواره رو از بین میبرن!
چهارم اینکه خدا لعنت کنه (یا هدایت کنه) اون کسایی رو که در زمان دولت دهم با فیلتر کردن بی حد و حصر اینترنت، قبح استفاده از فیلترشکن رو عملا از بین بردن و کار رو به جایی رسوندن که تو خونواده های مذهبی ما هم، برادر و خواهر راحت از هم فیلترشکن میگیرن.
پنجم اینکه تو این لینک یه نظری گذاشتم که بد نیست بخونیش:
ششم اینکه نمیدونم مستند "بحران خاموش" رو دیدی یا نه. اگه ندیدیش حتما برو از snn.ir بگیر و نگاهش کن.
هفتم اینکه حیف محیط وبلاگت عمومیه و از اون مهمتر خانوادگیه و الا یک سینه حرف موج میزند در درون ما
هشتم اینکه: عزاداریات قبول، اتفاقا خیلی دوست داشتم من هم بیام ولی حیف حرکت اتوبوسا از تهران بود نه از مشهد!
پاسخ:
سلام عزیزم. بحران خاموش را هم دیدم و قبلا قصد داشتم اگه بمیرم هم بچمو نفرستم مهد کودک، الان در این قصد راسختر شدم. البته مهدهای قرآن انصافا خوب هستن. ولی این پسره داستان سرایی نمیکرد سید جان، چون تو همون شهر دانشگاه خودمون هم زیاد از این موارد دیده بودم. با همه نظراتت هم موافقم.
سلام.خ.وید؟یه مدتی نبودم.
یه سوال پیش اومد برام!چرا این وضعیت که گفتید به نفع نیروی انتظامیه؟
بعدم اینکه منم خیلی ازاین حرفا و جریانات شنیدم.هم تو تهران هم شهرستانا!من جدیدا حرفای عجیبی میشنوم!شما درمورد تک خانی بانوان که جدیدا اجازه صادر شده جیزی شنیدین؟یااینکه یکی ازهنرپیشه ها بیانیه داده درمورد حضور خانمها تو استادیوم!یا عکسهای بعضی بازیگرا با سران فتنه ی آزاد شده!
دارم شاخ درمیارم از این حکومت به اصطلاح اسلامی!!! دل رهبر خونه بخدا...
ایرانو فساد گرفته.جرا بخوایم بپوشونیم!حقیقته! منم چند روزه پیش همین سوال شما رو از خدا پرسیدم که "احیانا کی قراره آقا بیا؟باید ازین بدتر بشه؟"
پاسخ:
سلام ممنون. بله از آپ نکردنتون مشخص بود نیستید.
1- به نفعشونه چون خیلی از مامورای نیروی انتظامی (حداقل تو این شهری که من دربارش نوشتم) خودشونم دختر بازن و اینکاره اند، و به نفعشونه که دخترا و کلا شهر خراب باشه.
2- تک خوانی بانوان اجازش صادر نشد، وزیر به اصطلاح فرهنگ یه چیزی گفت اما هم مواضع رهبری و هم مراجع خلاف نظر ایشونه و همچین چیزی علنا اجازش صادر نمیشه اما کنسرتای زیرزمینی الان تو همین تهران خودمون فراوونه که خوانندش زنه.
3- عکسای بازیگرا با سران فتنه هم چیز عجیبی نیست. بازیگرا اکثرشون مشخصه که چه کاره هستند.
4- اینایی که گفتید در مقابل خیانت زن شوهردار به شوهرش تو یه شهر کوچیک اصلا چیزی نیست ها، یا در مقابل همخونه بودن دختر و پسر یا چیزایی که نمیتونم بگم.
5- اللهم عجل لولیک الفرج

 سلام

 

اوه اوه چقدر ناراحتین شما

خیلی وقته همه چی بهم ریخته خیلی وقته ...

منم تا چند سال پیش اصلا حرف زدن با نامحرم برام مهم نبود باید بزرگ بشیم تا بفهیم

باید دعای یکی بدرقه راهمون باشه تا بخودمون بیایم

خیانت زن شوهر دار ک داغه واقعا ..اما بعضی وقتها ازدواج های خیلی سنتی

یا خیلی زود ازدواج کردن باعث این گناه ها میشه

میتونه خیلی دلیل های دیگه داشته باشه . جایی ک عشق بدون ازدواج هست حتما ازدواج بدون عشقم هست ...

ایشالا آقا میاد ...زمانه داغونی داریم آگاهی باید باشه

دین داری باید باشه ..شرایط جامعه باید درست بشه ....محبتی ک توی خونه ها هست باید ......

خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه ..التماس دعا

پاسخ:
سلام
شاید این دلایل وجود داشته باشه اما به نظر من هیچ دلیلی توجیه کننده خیانت نیست. میتونن طلاق بگیرن اما خیانت نه.
اما در کل باهاتون موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی