اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

میره هر کی که دلش رفتنیه...

بسم الله

سلام

کرم حسین، قلب من کرب و بلاشه
حرم حسین سینه ی سینه زناشه
*********
میمیرم از صدای تو، سر میذارم به پای تو، مردن عشق برای تو
شاه بی پیرهن ارباب، دین و دنیای من ارباب، مظلوم بی کفن ارباب
*********
حالا که من، از حرم دورم، درمونم صبره، آخه مجبورم
یه سلام میدم با حسرت، طرف کربلا
آرزو دارم بمیرم، حرم کربلا
غم کربلا، منو میکُشه، دل من فقط به حرم خوشه
*********

خون خدا می چکد از گل روی حسین

هستی این هست و بود بسته به موی حسین

اشک همه اولیاست وقف لب خشک او

خون دل انبیاست خون گلوی حسین

در همه کائنات از ملک و جن و انس

کیست به عالم که نیست مست سبوی حسین

زخم تن او زند خنده به شمشیرها

یا که خدا می زند خنده به روی حسین

نیست عجب گر نماز بوسه به پایش زند

هر که گذارد نماز بر سر کوی حسین

کافرم ار نا امید باز شود از درش

قاتل اگر آورد روی به سوی حسین

عجز و گدایی بود عادت دیرین ما

لطف و عنایت بود خصلت و خوی حسین

آتش دوزخ شود لاله باغ بهشت

نوشد اگر قطره ای آب ز جوی حسین


ما ان شاالله شنبه 24 اسفند راهی هستیم، سال تحویل دو زانو خدمت اربابمون با گردن کج میشینیم و التماس کنان دعاگوی شما هستیم.

بین الحرمین، آغوشتو برای این بنده ی روسیاه وا کن

  • سیدِ حسنی

کربلا

نظرات  (۵)

دوست دارم فحشت بدم .... همین ....
نه ... دوست دارم خودمو فحش بدم ...
شاید هم دوست دارم ...
نمی دونم
به هم ریخته بودم ... داغونم کردی
خراب بودم .. ویرانم کردی
مریض بودم ... کشتیم...



پاسخ:
آقا من غلط کردم. شکر خوردم. تو سرور مایی سید جان. نگو این حرفا رو. من اصلا نمیرم. خوبه؟
خوش به سعادتتون!
شدیدا دعا کنین
موقعیتتون آرزوی دل خیلی هاس...
دعا کنین قسمت شه
پاسخ:
سلام
چشم
ان شاالله همه  ی آرزومندا به مراد دلشون برسن
سلام
چه رفتن، چه نرفتن، دست خود آدم که نیست. میبرنش یا نمی برنش.
این پست شما هم بهانه بود ... اشکال عمده از خودمه ... 
پاسخ:
عزیزم توام مثل من سال پیش تابستون اونجا بودی، نبودی؟ وقتی یه بار بردنت یعنی باز هم مممکنه ببرنت و میبرنت
چقدر دیر رسیدم و حتی لایق التماس دعا گفتن هم نبودم
خوشا بسعادتتون
پاسخ:
سلام
این حرفو نزنید
ما دعاتون کردیم خیالتون راحت باشه
  • غلامرضا آقاسی
  • سلام

    زیارت قبول
    سالی که پیش سیدالشهداء تحویل بشه حتماً مبارکه
    نوش جون

    اگر سفرنامه هم بنویسی می‌خونم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله نصیبت بشه
    ان شاالله هر سالمون کنار ارباب تحویل بشه
    قلم خوبی ندارم اما سعی میکنم بنویسم
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی