اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

تولد سلطان

بسم الله
سلام

خادم این روضه رضوان می گفت دختر بچه شفا گرفته بود. با تب و تاب ازش سوال کردم چه دیدی و چه شنیدی؟

دخترک با آرامشی خاص گفت هیچ. فقط پدرم را خبر کنید.

پدر دخترک که رسید طفل به گریه و هق هق افتاد: امام رضا گفت «به بابات بگو دیگه به خواهرم چیزی نگه»

پدر که از شفای کودکش بی قرار بود با شنیدن این جمله اختیار از کف داد. نفسش که برگشت به خادم گفت: دخیل که بستم به امام رضا گفتم: می خوای دخترمو شفا ندی شفا نده. اما برگردم قم به خواهرت گلایه خواهم کرد.

تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییککککککککککک فراوان بخاطر میلاد با سعادت صاحبمون و صاحب مملکتمون و کسی که من مطمئنم با این همه فساد مملکت ما رو ایشون فقط حفظ میکنن. خدا به ما مردم ایران خیلی لطف داشته. از این 11 امامی که به شهادت رسیدند 6 تا توی عراقن و 4 تا توی مدینه، مطمئنا امام رضا(ع) هم اگه خدا نمیخواست به ما عنایت کنه یا تو عراق میموندن یا مدینه، خدا میخواست ما یک صاحبی بالای سرمون باشه تا بی صاحب نباشیم. چند تا از دوستانم الان مشهد هستن و کلی خوش به حالشونه. خودمم که تازه مشهد بودم و کلی دعاتون کردم. همین دیگه. نمیدونم چی بگم فقط خیلی خوشحالم. الحمدلله


پ.ن.1. آقا شهرام توی مسجد گوهرشاد سر نماز صبح دیدمت اما نشد بیام باهات حرف بزنم.
پ.ن.2. آسد جواد آقا، امام رضا(ع) هم از فامیلای دورمون هستن ها :)

یاعلی

دخترا روزتون مبارک

سم الله
سلام

اول از همه بگم که علت تاخیرم این بود که تو این هفته سه تا مسافرت رفتم. اولین سفر متاهل ناکمونو رفتیم شمال جاتون خالی. بعدم بنا به دلایلی (عقد دایی همسر) همسر نتونستن بنده رو همراهی کنن و با خانواده خودم رفتم مشهد و جمعه یعنی دیروز هم که شب تولد حضرت معصومه(س) بود، قم بودم. جاتون خالی توی قم و مشهد همه دوستان رو تک تک به اسم دعا کردم نگید بیمعرفته ها. 

دوم اینکه:


سوم اینکه این روزو به همه دخترایی که میان وبم و همسر و دو تا خواهرام (مرضیه و مریم) و همه ی دخترایی که واقعا لبخند زیبای خدا هستن و خودشونو با آرایش و بدحجابی زشت نمیکنن تبریییییییییییییییک میگم.

دخترا برید ادامه مطلب

6 شهریور

بسم الله
سلام

این حدیثو بخونید:

درکتاب مزار البحار جلد صد، حدیثی از حضرت امام صادق علیه السلام  می باشد که به شرح ذیل است: کسی که برای زیارت امام حسین علیه السلام حرکت می کند. خداوند چهارهزارملک به استقبال او می فرستد و زمانی که به حرم میرسد میگویند خدایا به حرم رسید، حالا برگردیم به آسمان؟ خداوند میفرماید بمانید تا زیارتش تمام شود. زمانی که بالای سر حضرت دو رکعت نماز می خواند، فرشته ای می آید و می فرماید: پیامبر(ص) سلام رسانده وفرموده، خداوند تمام گناهانت را بخشید. بعد از اتمام زیارت میگویند خدایا زیارتش تمام شد، برگردیم؟ خدا میفرمایند او را به سلامت به خانه اش برسانید. آن چهار هزار فرشته او را به خانه اش می رسانند و فرشته ها می فرمایند: خدایا او را به در خانه اش رسانده ایم. آیا حالا به آسمان برگردیم؟ خداوند می فرمایند :در خانه ی زائرامام حسین (ع)بایستید تا او زنده است بر حسین گریه کنید وثوابش را برای زیارت کننده ی امام حسین(ع) بنویسید تا این که او زمان مرگش می رسد. فرشته ها به خدا می فرمایند: حالا زیارت کننده امام حسین از دنیا رفت. آیا به آسمان برگردیم؟ خداوند متعال می فرمایند: درمراسم غسل، کفن و نماز او شرکت کنید. فرشته ها می فرمایند:خدایا ماموریت ما تمام شد. آیا حالا به آسمان برگردیم؟ خداوند می فرمایند: بالای سر قبر زیارت کننده امام حسین (ع) بایستید و تا روز قیامت بر حسین گریه کنید و ثوابش را برای زیارت کننده ی امام حسین (ع) بنویسید.

پ.ن. من اصلا مشمول این حدیث نمیشم چون کثیفتر از این حرفام اما این حدیث مستند و درسته.

6 ماهگی

بسم الله
سلام
وبلاگ بنده امروز 6 ماهه شده خدا رو شکر.
به همین مناسبت هدیه شش ماهگیش رو براتون در این پست قرار دادم. و ضمن اینکه در گوشه بالای سمت چپ هم یه سری جملاتی از زیارت عاشورا اضافه شده که خیلی وقت بود میخواستم بذارم اما اتفاقی امروز موفق شدم. خدا رو شکر

آقا شیخ مرتضی زاهد پدربزرگ پدری آقای جاودان (دام ظله) هستند که در ادامه چند تا خاطره از ایشون را از زبان نوه ی بزرگوارشون براتون میگذارم بلکه هدیه معنوی خوبی باشه. تمام خاطرات نقل شده از سایت آیت الله جاودان هستش.