اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

دخترا روزتون مبارک


پیامبر(ص): رحمت خدا بر پدرى که داراى دخترانى است! دختران، با برکت و دوست داشتنى ‏اند و پسران، مژده آورند. دختران باقیات الصالحات (بازماندگان شایسته)اند.

امام صادق(ع): پسران، نعمت‏ اند و دختران خوبى. خداوند ، از نعمت‏ها سؤال مى ‏کند و به خوبى‏ها پاداش مى‏ دهد.

پیامبر (ص): دختران(خود) را ناخوش ندارید ؛ زیرا آنها مونس‏هاى گرانبهایى هستند.

پیامبر(ص): این دخترانند که دلسوز و مددکار و بابرکت اند. هرکس یک دختر داشته باشد خداوند بین او و دوزخ پوششی قرار میدهد، هرکس دو دختر داشته باشد بخاطر آنها وارد بهشت میشود و هرکس سه دختر یا خواهر داشته باشد خداوند صدقه و جهاد را از او برمیدارد.

پیامبر(ص): خداوند به زنان مهربانتر از مردان است. هیچ مردی نیست که زنی از محارم خود را شاد کند، مگر اینکه خداوند در قیامت او را شاد گرداند.

پیامبر(ص): هـر کـس وارد بـازار شود و هدیّه‏اى بخرد و آن را بـراى خـانواده خـود ببرد ، همانند کـسى اسـت که براى گـروهى نیازمند صدقه‏اى بَرَد و بـایـد (دادن هـدیّه را) از دخـتران شروع کند.

پ.ن.1: منبع همه احادیث موجوده اگه کسی خواست میدم بره خودش پیدا کنه و بخونه و مطمئن بشه.
پ.ن.2: خوش بحال شما دخترا که انقدر خوبی در وجودتون نهفته است، فقط کاش قدر خوتونو بدونید و خودتونو به کمتر از بهشت نفروشید. منم عاشق دخترم و دعا کنید انشاالله خدا بهم دختر بده. البته تربیت بچه بخصوص دختر تو این زمونه و این مملکت پر از گرگ، سخته و انشاالله خدا کمک کنه به ما پدر و مادرای نسل آینده.
امام صادق(ع) میفرمایند: روز قیامت همه شیعیان من با شفاعت نوه من معصومه(س) به بهشت میروند.

  • سیدِ حسنی

حضرت معصومه

روز دختر

حدیث

نظرات  (۷)

ممنونم همسرم...تشکر فراوان بابت زحمتی که کشیدی! :)
جدی عاشق دختری یا به خاطر روز دختر این را گفتی؟ :)
پاسخ:
تو نمیدونی عاشق دخترم من؟ واقعا که :p
:)
سلام من تابستون نت نداشتم.  دیگه برگشتم خوابگاه ایشالا جبران میکنم . پست خوبی بود . التماس دعاد
پاسخ:
سلام
بازم دانشگاه شروع شد؟ خداروشکر. دل منکه برا خوابگاه یذره شده. محتاجیم
سلام  خوبین . کلاس های دکتر عباسی میاین ؟ حتما میدونید کحاست اگه نیومدین حیفه شماها باید باشین
پاسخ:
سلام
نه میدونم کلاس دارند اما جا و زمانشو نمیدونم. بهم بگید اگه بتونم میام چون واقعا سرم شلوغه
سلام 
همینجور ادامه بدی، ما میتونیم شجره نامه خانوادگیتو با اسم کوچیک و شماره شناسنامه و .. در بیاریم!
بابا چه خبره! وبلاگت بیش از حد خانوادگی داره میشه.
پاسخ:
برا اینکه اسم خواهرامو گفتم؟ عیبی نداره بابا کوچیکن خواهرام. خودم حواسم هست سیدم
کلا دارم میگم...
از این خونواده بازیا زیاد داره میشه تو وبلاگت.
مثلا از شهرام (یکی از خواننده های بی نشان وبلاگت - از بچه های جهاذی پارسال) بپرس اسم کوچیک فلان فامیل دورت چیه، سریع بهت میگه!
البته اشکالی نداره. ولی اگه جمع خونوادگیه بگو تا ما دیگه مزاحم نشیم؛ یا حداقل قبل از اومدن تلفنی هماهنگ کنیم!
پاسخ:
سلام
اولا شهرام رو میشناسم و میدونم اینجا رو میخونه. ثانیا من تا حالا از فک و فامیلم اسمی نیاوردم تو وبلاگ. گاهی اوقات و خیلی خیلی کم از اتفاقات روزمره مینویسم اینجا. برام عجیبه این حرفات!!
سلاااااااااااااااااام!^^ ممنون با تاخیر زیاد و بسیار مچکرم! D:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم آبجی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی