اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

اسکل قرن

بسم الله
سلام


این اسکلی که تصویر بچگیشو در بالا ملاحظه میکنید باعث شده که من بعد از حدود 1.5 سال از فردا شلوار لی بپوشم. کلا حال میکنم چشش درآد. مغز که نداره ابله، حداقل چشش درآد ما حال کنیم. یکی نیست بگه آخه الاغ تو مملکته ما دخترا ساپورت میپوشن (متاسفانه) شلوار جین چیه؟ آزادی در این حد یعنی. جواب امیر جعفری به نتانیاهو را سرچ کنید بخونید خیلی خنده داره.

در راستای اینکه یه آقایی همش داره خاطرات جدید از امام نقل میکنه هم یه صحبت هایی دارم که امروز مینویسم. الان وقت نداره.
  • سیدِ حسنی

نظرات  (۸)

عزیزم یک کوته فکری یک چیزی می گه تو خون خودت را به جوش نیار خودت را کنترل کن... :)
سلام
پس با این حساب اگه نتانیاهو بگه تو ایران ازادی نیست چون مردم شراب نمیخورن و فلان کار رو نمیکنن (حیف که محیط خانوادگیه نمیذاره دهنمون وا شه!) شما برا اینکه چشمش در آد، از فردا شراب می خوری و ... ؟؟؟!!!
عزیز من! ما راه و مشی و منش  و منطق خودمون رو داریم، اون رو هم هیچوقت با حرف دیگران و تحت تاثیر حرف دیگران عوض نمیکنیم.
حالا میخواد تعریفشون باشه یا فحششون یا هر چیز دیگه.


پاسخ:
سلام
نه. شلوار جین پوشیدن حلاله. شراب و ... حرومه. چه ربطی داره؟ مثلا من الان گفتم میخوام موسیقی غربی هم گوش بدم؟ از تو توقع داشتم یکم عاقلانه تر فکر کنی بابا. 
من میگم برای گرفتن حال این اسکل بعضی وقتا خوبه به کارایی بکنیم که هم شرعیه و هم عرفی.
سلام...
این یارو گمونم عاشقه!!اتفاقا همین جمله شما رو توی یه صفحه اجتماعی خوندم که عده ای نوشته بودن "این آقا خبر نداره ما ساپورت میپوشیم!!"
نمیدونم چی بگم! منکه همش از دست کارا و حرفاش حرص میخورم...
پاسخ:
سلام
عاشق نیست ابلهه
تشبه به کفار هم حرامه!
من هم قبلا فکر میکردم دیگه شلوار جین و امثالهم حکم تشبه به کفارشون رو از دست دادن ولی با صحبتای این اقا معلوم شد ... که نخیر!

درضمن ... ولش کن ... حوصله نوشتن ندارم ... بگدریم...
پاسخ:
آهان از این نظر نگاه نکرده بودم به قضیه. راست میگی. موافقم
حالا اصلا اونو ولش.
این که رئیس دولت خبیث ترین و در عین حال مکارترین آدمها بیاد برا نبودن آزادی ، این همه مثال منطقی رو ول کنه و دو تا مثال بزنه که هر دوش بصورت آزاد یا نیمه آزاد تو جامعمون رواج داره، یخورده مشکوک نیست؟
مثلا این که بخواد به این بهونه (به دلایلی) جین رو دوباره بین جوونامون (و البته این بار حزب اللهیامون ) رواج بده. - که ظاهرا داره موفق میشه!-
راستی! یه سرچی زدم تو نت دیدم ظاهرا یعده یکی دو سال پیش، یه سری تحلیلایی راجع به جین ارائه دادن.
پاسخ:
آره خودمم به همین قضیه دارم از دیروز فکر میکنم که این بشر با همه خریش احتمالا هدفی پشت این حرفش بوده. سرچ میکنم میخونم. ممنون
  • یار دلدار
  • این بنده نا خلف خدا نه ابلهه نه نادون مطمئن باش یه فتنه ای پشت حرفش هست .
    وقتی دلیل فتنه 88 میشه رای ندادن آذری ها به رهجو منافق و همینطور رای ندادن لرها به دامادشون مطمئن باش با این حرفش یه منظوری داره .
    مناظره هاشمی با امام و پاسخ قرآنی به ایشان منتظر حضورتان هستیم .
    پاسخ:
    بله. منم گفتم که منظوری داشته.
    ا انتشار عکس شهیدرضایی نژاد درکنار دخترش آرمیتا که کنارش نوشته بود:
    "آن مردی که شلوار جین میپوشید را شما شهید کردید"
    جالب بود:)
    پاسخ:
    سلام
    آره دیدمش. قشنگ بود :)
  • نوای سینا خوشرفتار
  • سلام و خسته نباشید.
    از وب بسیار زیبای شما دیدن کرده و نهایت استفاده رو بردیم .
    تبادل لینک با شما رو نهایت افتخار میدونیم....
    اگه شما هم تمایل دارید به وب ما بیاید و مارو با خبر کنید ....
    ومن الله توفیق.
    لبیک یا خامنه ای./
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی