اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

امون از دل زینب

بسم الله

سلام

بازم مملکت ما لرزید :(

نمیدونم چی شده، خدا داره کم کم هی بهمون نشونه میده تا بلکه ما آدم شیم اما...

این نظر شخصی منه ها البته، حس میکنم اینا یجور هشداره و خدا بخاطر وجود چند تا دونه آدم این مملکتو نگه داشته وگرنه همه جاشو با خاک یکسان میکرد.

بسکه ماها فاسد شدیم و اصلا برامون مهم نیس چکار میکنیم.

لینک عکسای زلزله

الان اگه این وبلاگ زیاد بیننده داشت کلی فحش بارون میشدم که چرت و پرت نگو و عذاب کدومه و... خوشبختانه کم داره :)

جون مادرتون عوض گیر دادن به اونایی که ضریح میسازن اگه میتونین به این بندگان خدا کمک کنید.

اینم دانلود کنید، مال پریشبه، تا بفهمید چرا اسم پستم امون از دل زینبه

http://s2.saralah.net/archive/1392/nava/fatemiye/[www.saralah.net]Fatemiye92-Shab05-Track06.mp3

راستی این مصیبتا به گرد مصیبت کربلا میرسه؟؟؟

یا علی

بعد نوشت: آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی حال میکنم وقتی می بینم مداحی که زیرصدای حاج محمود تو مسجد الهادی تو محرم میگفت حسین، حسین، الان تو فاطمیه میگه حسن، حسن، حسن،حسن، حسن، حسن،حسن، حسن، حسن،حسن، حسن، حسن،حسن، حسن، حسن،حسن، حسن، حسن

آخ قربون غریبیت برم امام حسن (ع) چی کشیدی تو کوچه

کاش میمردم، نمیدیدم حال مادرم پریشونه

کاش میمردم، نمیدیدم چادری که غرق در خونه

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۳)

امید به آدم شدن دارم اما چه سود.....خودم نمی ذارم! :P 
ممنون خیلی خوب بود! :)

یعنی واقعا اینطوری فکر میکنید

 

 

پاسخ:
بله 100%
البته این نظر شخصیمه، گفتم که.
منم اینطوری فکر کردم مسخره ام کردن !!
پاسخ:
نعوذ بالله ما که معصوم نیستیم اما معصومین هم اگه با مسخره شدن عقب مینشستن ما الان این دینو نداشتیم. من عقب نمیشینم. البته تا حالا اینجا مسخره نشدم اما مثلا همین دیشب تو فامیل مسخره شدم اما برام مهم نیست. مهم اینه که خدا و ائمه راضی باشن از آدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی