اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

آیت الله جاودان

بسم الله
سلام
اول از همه از این تریبون استفاده میکنم و از همه ی دختران و مادران چادری (که با چادر صد قلم آرایش نمیکنند البته، و چادری و محجبه واقعی هستند) که حرمت چادر را نگه میدارند ممنونم به عنوان یه عضو کوچیک از جامعه. انشالله به حق حضرت زهرا (س) هر قطره عرقی که میریزید یه کاخ تو بهشت بهتون بدن، هر نفسی که از گرما و خستگی و تحمل سختی چادر میکشید یه قدم به حضرت زهرا (س) نزدیکترتون کنه. خدا به حق صاحب الزمان (عج) در کنار حضرت مادر (س) در بهشت بهتون منزل بده انشالله.

دوم اینکه ما پنجشنبه شب برای اولین بار خیلی اتفاقی خدمت حاج آقا جاودان رسیدیم. و کلی شیفته ی ایشون شدیم، دنبال استاد اخلاق بودم که بالاخره پیدا شد. سایتشون خیلی پر محتوا هست مخوصا بخش پرسش و پاسخ هاشون که پر از راه حل برای گناهان و مشکلات این روزهای جوونایی مثل منه.

تو جلسه 5شنبه ایشون درباره ی عزم صحبت کردند، اینکه عزم بر دو قسمه یکی حیوانی و یکی انسانی. عزم حیوانی مثل اینکه ما از خونه میریم بیرون دنبال بدست آوردن روزی و شب برمیگردیم. یعنی به عزم و قصد کسب روزی از خونه خارج شدن، اینو حیواناتم دارند، مثلا پرنده هام دنبال دانه همه ی شهرو ممکنه بگردند، البته این عزم حیوانی بد نیستا اما اینکه انسان این عزم ها رو داشته باشه شاهکار نیست.
اما عزم انسانی مثل عزم بر ترک گناهه، مثلا اینکه ما از صبح که از خونه درمیایم عزم کنیم به نامحرم نگاه نکنیم. یا اینکه عزم کنیم امروز همه کارهامون را برای خدا انجام بدیم.این عزم ما رو به انسان واقعی شدن میرسونه. البته توضیحات و روایات و مثال های زیادی زدند که الان خاطرم نیست چون یادداشت نکردم. اما از هفته بعد یا یادداشت میکنم یا ضبط میکنم که براتون کاملتر بگم.

یک نکته هم بگم، تو رو خدا توبه کنیم از گناهامون، اینکه ماها یه روزی مثلا حتی خدایی نکرده شربخوار و زناکار بودیم دلیل نمیشه که بگیم خدا نمیبخشه و دیگه کار از کار گذشته و دیگه ما بدبخت شدیم، در نتیجه بذار حداقل این دنیا حالمونو بکنیم و... ، اینو از خیلی ها شنیدمااا، باور کنیم که میشه زندگی رو تغییر داد حتی اگه خیلی به این کارها عادت کرده باشیم. ضمنا من کثیف ترین آدم روی زمینم، یه وقت کسی فکر نکنه دارم نصیحت میکنم و بهش بر بخوره که این مگه کیه که داره ما رو به راه راست هدایت میکنه. من اینارو برا خودم میگم. و چیزایی هستن که تازگیا دارم بهشون میرسم از طریق مطالعه و تفکر در دینمون، برا همین اینجا مینویسم شاید یه نفر هم که شده بهشون عمل کنه و ما رو دعا کنه.

جلسات 5شنبه های ایشون بعد از اذان و خوندن نماز پشت سر ایشون شروع میشه تا حدود ساعت 10 شب، آدرسش هم میدان شهدا، خیابان 17 شهریور به سمت جنوب، مدرسه سادات موسوی، ضمنا خواهران هم میتونند تشریف بیارند.

این هم اخبار لحظه به لحظه ی انتخابات لینک

راستی قالبمو با عرض پوزش از کسانی که این جدیده رو دوس داشتن برگردوندم به حالت قبل چون هم آرامش خاصی داره هم خوندنش چشمو اذیت نمیکنه.
یا علی
  • سیدِ حسنی

جاودان

آیت الله جاودان

نظرات  (۲)

خیلی عالی بود...واقعا دستتون درد نکنه! ;)
طرف ما هم مسجد امیر 5 شنبه ها حاج آقا علوی سخنرانی دارند که تعریفش را خیلی شنیدم...خودم نتونستم شرکت کنم تا حالا ولی پدرم هر 5شنبه شرکت می کنند ....اگر ایشون صحبت هاشون را نوشته باشن من هم سعی می کنم صحبت های ایشون را تو وبم بذارم.....و البته شاید سایت فارس هم گذاشته باشه که سایت مسجد امیر هست...ولی به هر حال مکتوب بهتر از وویسه....سعی می کنم جمع بندیش را تو وبم بنویسم! :)

الان این مطلبو خوندم واقعاً خوب بود

فقط نمیدونم به همین روونی مثل آقای شهاب مرادی حرف میزنن یا شما از زبونی ایشون این مدلی بیان کردین ولی همین لحن دوستانه خیلی به آدم بیشتر میچسبه :)
فقط جلساتش برا ماها هم دیروقته هم راهش دوره حیــــــــــف :(

پاسخ:
بله به شدت روان و شیوا و جذاب حرف میزنند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی