اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

میلاد باقرالعلوم (ع)

بسم الله

سلام

میلاد امام محمد باقر (ع) رو به همه  دوستان تبریک میگم. همچنین آغاز ماه رجب رو هم مجددا تبریک میگم.

اما باقر(ع)


با حضور آقای هاشمی و مشایی و گندی که رئیس جمهور مملکت با رفتاراش در ستاد انتخابات زد و آبروی هرچی مرده برد، امیدوارم اوضاع مملکت خراب نشه چون این کارها حسابی بو داره. از افتخارات من در زندگی اینه که به احمدی نژاد رای ندادم در هیچکدوم از دو دوره. البته کارهای خوبی داشته اما الان دیگه قابل تحمل نیست با این کاراش.

همین

یاعلی

  • سیدِ حسنی

نظرات  (۴)

سلام؛
عید بر شما هم مبارک باشه...

تازه تو ستاد انتخابات برای ثبت نام مشایی، بنده خدا استاد عزت الله انتظامی هم با خودشون آورده بودن یعنی این رایزنی هاشون خیلی خنده داره...

خدا به دادمون برســــــــــــــــه :((

  • غلامرضا آقاسی
  • سلام سید خدا
    مبارک باشه

    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم همینطور عزیز دل.
    سلام تو این ماه حسابی التماس دعا
    مشایی فقط عروسک خیمه شب بازی محمود جونه برا راه گم کنی
    من بخاطر احترامی که براش قائلم به خانوادشون رای میدم یعنی داداشش.....خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    سلام
    محتاج دعاییم
    محمود عروسک مشایی بود خانوم. اگه رییس جمهور بشه -که نمیشه- میبینید که چجوری محمود بنده ی مشاییه.
    چقدر زود تصمیم گرفتید برا انتخابات. من هنوز هیچ کسو نتونستم انتخاب کنم. 
    ضمن اینکه داداش محمود با خودش متفاوته میدونید که؟

    قبلا اره ولی الان معلوم نیست کی از جناح این اقایون وارد کار شده یجور راه گم کنی هستش حضور مشایی
    اره داداشش فرق داره با خودش البته از گفته هاش و عملکردش در زمان کوتاهی که کار میکرده ولی من مطمئن نیستم
    نه من فعلن منتظرم نفرات نهایی انتخاب بشن شوخی کردم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی