اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

دلم کربلا میخواد، فقط همین

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا الامام خامنه ای

-السلام علی الحسین(ع) و علی علی ابن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین(ع) و علی اصحاب الحسین(ع)
-اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک.
-اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.
-انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم.
-اللهم العن معاویه و یزید بن معاویه و العن عبید الله ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا (و خولی و حرمله) و آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان الی یوم القیامه

تبلیغات
Instagram

روز پدر

بسم الله

سلام

روز پدر رو به همه پدرای حال و آینده تبریک میگم.

من الان کنار همسر آیندم نشستم و دارم براتون پست میذارم.
تا دقایق دیگه هم میرم اعتکاف.
یا علی
  • سیدِ حسنی

نظرات  (۴)

به سلامتی
میدونم دیر شده اما بازم تبریک میگم البته دوتا تبریک
امیدوارم دعا برا دوستان مجازی یادتون نره
پاسخ:
سلام
دعاتون کردم خیلی زیاد
آه اه! سداسماعیل هم رفت قاطی باقالیا!
چه بیمزه
چه لوس
چه خنک! :(
پاسخ:
حسودی؟؟؟؟!!!!
خیلی زشته پسرم. انشالله یه ساده لوحی پیدا میشه دختر ساده لوح تر از خودشو به تو میده، دعات کردم.
سلام، تبریک می گم روز مرد را بهتون! :)
آخیییی ان شا الله خدا خانمتون را براتون حفظ کنن و ان شا الله به پای همدیگه پیر بشید! ;)
الان دختر خوب و پسر خوب کم پیدا می شه...ان شا الله زندگی خوبی را با هم شروع کنید....شیرینی ما یادتون نره! 
التماس دعای شدید
پاسخ:
یک عدد سنگ پای قزوین فکر کنم براتون شیرینی بیارم مناسب باشه، نه؟
  • یا زهرا مدد
  • ای وای من دیر رسیدم نشد سفارش کنم برا منم دعا کنید حیف شد..
    اما خیلی خوشحالم که بالاخره ازدواجتون قطعی شد و بسیار بسیار تبریک میگم

    پس دیدین فقط یکم تلاش بیشتر میخواست که به عروسک قصتون برسین؟؟!
    فقط امیدوارم که همسر آیندتون همونی باشن که از اول میخواستینشون...
    آخه اون شعرتون واقعاً تأثیرگذار بودو من باهاش خیلی غصه خوردم..
    ایشالا زیر سایه مادرتون حضرت زهرا(س) خوشبخت بشین.

    پاسخ:
    سلام
    من برا شما با همین اسمی که کامنت میذارین دعا کردم.
    ممنون، البته هنوز قطعی قطعی نیست اما انشالله قطعی میشه.
    واقعا ازدواج قسمت هست و میدونم که تا خدا نخواد نمیشه ولی اگه به خودش بسپارید بهترینو سر راهتون میذاره.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی